今天早上我搭巴士代替走路到學校,因為昨天做了太多的事了。當我起床時,我覺得非常的累。到學校,每個人幾乎都遲到了,因為在高速公路有人出車禍,所以大塞車。我們在學校,大家還是很開心。

我的寄宿家庭主人名字叫Olivier 和 Jennifer,他們是新婚,當我今天回家,我得到一個消息,明天是Jennifer的生日,Olivier想要給她一個驚喜,明天他邀請了一些朋友們 ; 包括我要去一個餐廳,但是Jennifer並不知道,她將會得到一個驚喜,真是太甜蜜了!所以我要保守這個秘密直到明天,我期待著美國人的生日派對。

(以上是大致翻譯一下我的英文日誌,希望大家還是能享受我的部落格!)

August 16, 2007 Thursday
This morning, I took the bus to school instead of walking because I did so many things yesterday and I woke up very tired. At school, everybody was late, because in the freeway there was a traffic jam.  Somebody had a traffic accident on the freeway.
Today at school, we had a fun day!
My new homestay parents’ names are Olivier and Jennifer. They are newlywed. When I got back home, I got a news --- Tomorrow is Jennifer’s birthday! Olivier wants to give Jennifer a surprise. Tomorrow, Olivier will invite some friends including me to go to a restaurant, but Jennifer doesn’t know it yet. She will get a surprise. How sweet! So I have keep this secret up to tomorrow. I am looking forward to see an American-style birthday party.

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yoco Chen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()